Sposoby na zbudowanie masy mięśniowej

Współczesny kanon piękna, zakłada aktywny tryb życia i piękną sylwetkę. Panie marzą o szczupłym ciele a panowie o imponujących mięśniach. Jednak częste wizyty na siłowni i ciężka praca, to nie wszystko. Ważne są dodatkowe bodźce.

[czytaj więcej »]

Odpowiednie odżywanie

Spożywanie właściwych produktów, pomoże tkance mięśniowej prawidłowo się rozrastać. Przed każdym posiłkiem musisz zgromadzić energię, aby móc efektywnie ćwiczyć. Natomiast po treningu musisz uzupełnić zapasy i szybko zregenerować mięśnie. Co powinieneś jeść? Przede wszystkim muszą to być produkty, w których znajdziesz wiele protein, witamin i minerałów , pomagające zdrowo rozwijać się Twoim mięśniom. Do takich produktów należą  m.in. jajka czy piersi kurczaka.  Przyrządzisz je łatwo i szybko.  Dzień rozpoczynaj od owsianki, dzięki której na długi czas będziesz mieć uczucie pełnego żołądka. Jeśli chodzi o owoce i warzywa, najlepszy będzie ananas, szpinak, słodkie ziemniaki czy brokuły. Nie zapominaj o nawadnianiu organizmu. Odpowiedni stopień nawilżenia, wzmocni mięśnie. Zaleca się pić ok. 8 szklanek wody dziennie.

Suplementy diety

Ciężka praca i odpowiednia dieta, to jednak nie wszystko. Aby zwiększyć efekty, Twoje ciało potrzebuje więcej testosteronu i hormonu wzrostu. Oczywiście, ich sprzedaż jest w Polsce zakazana , dlatego postaw na formułę, która pobudzi Twój organizm do ich produkcji naturalnie i bez skutków ubocznych. Na rynku jest wiele tego typu produktów. Wielu zawodowych kulturystów poleca Somatodrol, który pomaga zwiększyć wytrzymałość i utrwala efekty pracy na siłowni.  Połącz ćwiczenia, zdrowe odżywianie i właściwe suplementy diety, aby móc cieszyć się pięknym ciałem i szybszymi efektami.

[czytaj więcej »]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *